Monday, June 7, 2010

MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST

assalamualaikum...

sangat teruja tengok contest nie...ni serba sedikit mengenai contest tersebut..terbuka kepada semua blogger, sape2 yang ade fb n melalui emel...kalu nk baca lebih lanjut, boleh la mengunjungi blog nie:-
klik sini

sape2 yang ade blog caranya mcm nie:-

1. Find your BEST LOOK-ALIKE photo (must include one parent and one child)
2. Blog about it with the title "MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST" (other title will be disqualified)
3. Mention about the contest in your blog with links back to this contest page.
4. Add our contest banner on your blog's sidebar/top page
5. Be MOBS follower on blogspot, tweeter and/or Facebook (either one or all)
6. Leave a comment HERE with
PARENT NAME
KIDS'S NAME and AGE :
Tell us about the pics....
Your blog link + email address (no email will be disqualified)

and....ni la dia gmbrnya...sama je seperti gmbr kat entri bawah tu..sbb ummi rase tu adalah the best picture..hehe...
Parent name: Hamzah bin Najid
kids name: Safiyullah bin Hamzah
Age: 2 months 3 weeks


gambar nie ummi yang amek semasa 2 orang kesayangan ummi ni tengah khusyuk tgok tv..dua2 menunjukkan memek muka yang sama mase tengah tgok citer House..haish, ni la die orang ckp "bapak borek anak rintik"..hehe..safiyullah pon turut sama khusyuk tengok cerita House dengan abi dia..nk ikut jejak langkah abi dia jugak kot bile dah besar nanti...insyaAllah..bile bwk afy g jalan2 sume orang akan ckp, afy ikut muka abi dia..bile ummi ckp kat abi, "ala, sume orang ckp afy ikut abi, tang mane plak yang ikut ummi? "..bernada jeles..hihi...pastu abi jawab.."Hati dia yang akan ikut ummi nt..insyaAllah"..terdiam daku seketika..hehe...itu saje cerita about this picture...daaa...;)

6 comments:

hana yoriee said...

perangai afy ikut sara kot..hehe..dia senyap dgr kata..hehe..kalo ikut hamzah mesti byk celoteh..kan??haha..

ssysara said...

haha..wallahua'lam..yg penting afy jadi anak yang soleh...;)

cik fiza said...

sa'ra bising2 kalo ada geng jek hehehehe

ssysara said...

haha..betol tu cik fizzie...;)

Asue said...

comelll...like father like son!!..

Diyana Zulkifli said...

comel papa n son berdua neh..;).kepala sama2 senget

who's amung us