Friday, October 8, 2010

tagged by fizzie..

ummi kene tag dgn cik fizzie. my BFF. we all kawan sejak upm dulu n dok 1 umah.

1. apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
suami, anak(nk tukar soklan. bukan benda tapi orang). hehe. suka2 hati je tukar. kalu benda pulak setakat ni breastpump la. hehehe.


2. benda yang terakhir korang beli guna duit sendiri?
Baju afy yang dh semakin lama semakin kecik. sebab tu ummi beli bnyk baju baru kat afy.

3. dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?

aaa? dh kawen la. impian ummi bukan tempat dan tema tapi impian nk mengadakan sekali lagi majlis kawen dgn pasangan yg sama iaitu suami ummi skrng. boleh x? ;p


4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
yer. hari2 bercinta! semakin hari semakin sayang!


5. berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?
selama-lamanya...


6. novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
suami ummi belikan ummi buku Pa&Ma..

7. dimana korang selalu jumpa dengan kekasih korang?
dulu2 slalu pegi OU, Bandar Utama


8. apa name penuh korang?
SSY..teka lah sendiri...

9. antara mak dan ayah mana yang korang lebih mesra?
Ma


10. namakan orang yang betul2 korang jumpe dalam hidup korang?
aaa? sume betul2 jumpa..

11. adakah korang basuh baju korang sendiri?
mesin basuh yg basuh. nama pun mesin basuh..


12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
Makkah..insyaAllah..one day..ade rezeki..


13. pilih satu, peluk atau cium?
aiyak! bahaya la soklan nieh..


14. beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang?
mesra alam, lawak, comel..


15. 5 mende yang korang sayang sangat dalam hidup korang?
mende? xde mende yg aku syng sngt melainkan insan tersayang..suami, anak, family..

16. 5 lagu yang korang suke dengar?
lagu yg menenangkan jiwa..


17. bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
4 November 1984..tahun lepas 1st time smbut birthday sbgai isteri. smbut kat asrama doktor pelatih hosp seremban. my hubby wat surprise. g amek ummi kat upm and bwk balik rumah. kol 12 mlm abg tutup lampu then nyalakan lilin kek, bg hadiah n kad. mase tu tgh pregnantkan afy. pastu abg bwk cuti2 malaysia ke PD. Best!


18. 5 orang blogger yang korang nak tag
hana yoriee
pinkpurple - puteri raidah
oozing87
shareena - teppei
faizah

19. cerita cikit blogger pertama yang korang tag
my BFF ku kat upm. die dh nak kawen bulan 12 ni. tgh bz buat persiapan. xsbr nk g wedding dieee.

dah abeh. kawan2 jgn lupe jwb yer!

2 comments:

cik fiza said...

tq sa'ra jwb tag i hehhee x sabar nk jumpa u :)

ssysara said...

sama2..seronok jugak skali skla jwb tag dari kwn2..hehe..

who's amung us