Wednesday, February 16, 2011

MRS. ZACH Give-Away



ok semua, untuk menyertai GA ini, kene penuhi beberape syarat..kene buat dulu baru qualified ye kawan2...jom kite go through...

1. korang kena jadi follower belog aku. wahahaha..eceh. kalau tak nak jadi follower pun takpe, tapi peluang follower untuk menang adalah sangat tinggi ok!

dah jadi follower ke-91...yeay!

2. korang kena lengkapkan ayat, "saya nak menang mrs zach's first give away kerana.....(tidak lebih 200 patah perkataan". kalau korang ada blog, tulis dalam blog korang benda alah ni. kalau takde, buat kat ruangan komen.

saya nak menang mrs zach's first give away kerana....

Saya mengimpikan satu potret yang menggambarkan keharmonian dalam sebuah rumahtangga, penuh dengan kasih sayang, serta betapa kuatnya ikatan kasih sayang yang terjalin antara abi, ummi dan anak dalam keluarga. Aura pada potret tersebut, diharapkan dapat menjadi sumber inspirasi kepada sesiapa yang melihatnya. InsyaAllah. Saya juga ingin menjadikan ianya sebagai potret kenangan kami bertiga sebelum kehadiran cahaya mata kedua serta sebagai kesinambungan daripada gambar di bawah....


2 jun 2009

3. korang kena hebahkan give away ni dalam belog korang. tepek je banner give away tu dlm satu entri belog korang.

dah tepek di atas...;)

4. tinggalkan jejak korang (blog's address) dalam bahagian komen untuk give away ni.

orite...nk g tinggalkan jejak..;)



mrs. zach, sila la pilih ummi saya supaya saya boleh bergmbr seperti di atas...hihi

2 comments:

madam kheyr hameed said...

ok2. aunty pertimbangkan ok. sebab awak comel, aunty suke amik gambo bdak comel ni. ckap kat ummi, thanks ye..sbb join

ssy said...

tq mrs zach...hehe...ummi sy ckp xsbr nyerrr...;)

who's amung us