Tuesday, April 28, 2009

anniversary....

tanggal 04.05.2009, maka genaplah setahun.....
peristiwa 04.05.2008, ditangga midvalley pada pagi ahad maseh segar diingatan...hihi...
sajak tangga pada entry yang lepas, mengingatkan aku segala2nya.....
die ciptakan khas utk ku and post kat friendster....

tp, hadiah 4 anniversary aku dh kasi....awal betol kasi..
last week...singgah beli sekejap mase otw balik dari rawang ke serdang....
walaopon demam, ku gagahkan jua diri g jusco semata2 nak belikan hadiah utknyer...
n xpasal2 aku pon terbeli jugak untuk diri aku sendiri...hehe...
pepon, aku mmng sngt berpuas hati sbb dpt kasi something yang mmng dia nak and cari...

misi yang seterusnyer...nk cari kad plak...nk kasi pada pukul 12 mlm...04.05.2009...hihi...
nk cari kad yang paling special....hadiah dh settle dh...
erm, ni the first and last kitrng smbt anniversary as a "bestfriend"...pasni dh ade trikh baru untuk dikenang dan diigt..trikh yang sangt bermakna buat kami berdua...

insyaallah....^_^

hadiah pe yang aku kasi??

hadiahnye ialah jaket yang sngt macho...haha....just for him...sngt suit ngn him...i like....^_^
hari tu jugak aku kasi...xbleh kasi 04.05.2009 sbb jaket tu mmng diperlukan sebelom trikh tersebut...xpela, xkesah pon...aku lagi hepy...hehe....

5 comments:

Oasis said...

Lor...naper tak upload jer kat sini?

fizza frenzy said...

romantik nyerrr.... congrats yang...

ssysara said...

fizzie: thanks fizi...hehe...^_^

ssysara said...

oasis: upload ape yer oasis?

fizza frenzy said...

PN SARA dh sebulan dh u kawen ek.. cepat jek masa blalu...

who's amung us